O înfrângere neaşteptată şi un comentator retardat

Nu înţeleg cum am pierdut la Cluj. După ce au deschis scorul, noi am reacţionat ca şi cum s-ar fi făcut direct 3-0, deşi înainte de gol noi am avut iniţiativa şi ocaziile. Au fost prea multe greşeli individuale – preluări aiurea, pase la adversar sau la nimereală, lipsă de luciditate. Suntem foarte inconstanţi, atât de la meci la meci, cât şi în interiorul unui meci.

La cum arăta jocul, eram convins că vom câştiga, mai ales că Clujul nu marcase de 6 meciuri. Dar aici intervine spiritul milos al Rapidului, care ajută orice echipă aflată în nevoie. Dacă n-ai marcat tot sezonul, marchezi cu Rapid, dacă n-ai învins pe nimeni, stai fără grijă, urmează meciul cu Rapid şi spargi gheaţa. S-a întâmplat de atâtea ori, de nici nu mai ţin minte.

Eu cred că una dintre greşelile din perioada de transferuri a fost aducerea lui Daniel Niculae. Când te înhami la o luptă atât de grea cum e cea pentru evitarea retrogradării, nu poţi să te bazezi în atac pe un fotbalist care nu a mai jucat de luni bune şi va avea automat nevoie de meciuri pentru acomodare (Dumnezeu ştie câte). Faptul că e rapidist şi inimos nu suplineşte lipsurile cauzate de absenţa lui de pe teren de dinainte să vină la Rapid. Nici Benson nu a rupt gura târgului (şi nici plasa), fiind un bezmetic, iar Pancu are 37 de ani. Când nu ai atac, nu dai goluri, e cumva logic.

Sper să fi fost doar un accident jocul slab de astăzi (mai ales cel de după primirea golului), şi să ne revenim cu Tg Mureş, deşi va fi extraordinar de greu.

Şi am un mesaj pentru idiotul de comentator, care a spus la un moment dat că spiritul lui U Cluj este mai puternic decât cel al Rapidului, pentru că U Cluj nu a căutat niciodată gloria. Păi, bă, muistule, nici noi, cei din tribunele Rapidului nu am căutat vreodată gloria. În nici o secundă nu ne-am dorit trofee ca să iubim mai mult Rapidul. Faptul că am obţinut câteva nu e „vina” noastră, şi nici faptul că ne-am bucurat de ele. Am fi fost aceiaşi şi dacă nu le obţineam. Poate chiar mai puternici. Şi să zici că U Clujul bate Rapidul la spirit, în condiţiile în care sunt înfrăţiţi cu suporterii echipei ăleia mizerabile din groapă (care a căutat neîncetat gloria despre care vorbeşti, indiferent de metode), asta e cea mai bună dovadă că eşti un idiot care nu gândeşte.

Haideţi să umplem stadionul la meciul cu Tg Mureş. E o luptă grea, dar fără noi în tribune e imposibilă.

Un comentariu

Din categoria Uncategorized

Un răspuns la „O înfrângere neaşteptată şi un comentator retardat

  1. Răzvan

    …si asta-seara un antrenor neinspirat

    Trimis de pe iPhone-ul meu

    Pe 04.04.2015, la 22:55, „Un om vişiniu” a scris:

    > >

Lasă un răspuns

