N-ai cu cine, nu mai ai când

Săpunaru a marcat mai multe goluri decât toţi atacanţii la un loc, nu? Încep să cred că sentinţa ne-a fost semnată încă din perioada de transferuri. Atunci am avut senzaţia că s-au adus în grabă jucători, parcă mai mult ca să se completeze lotul, să avem măcar de trei schimbări pe parcursul meciului.
 

Deşi am început bine returul, parcă acum iese la suprafaţă adevărata valoare a multora dintre jucători. Probabil în atac suferim cel mai mult, acolo unde Nico parcă nu s-a reobişnuit încă cu fotbalul (am mai zis asta şi îmi menţin părerea: nu te poţi baza pe un jucător care a făcut o pauză lungă şi are nevoie de meciuri în picioare ca să reatingă forma care l-a consacrat – în nici un caz meciuri decisive). De Benson nu am ce comenta, omul e pur şi simplu caraghios, n-ar avea loc nici la Chiajna. Fraţii Oriol par şi ei pe lângă. Şi aşa mai departe. E greu să remarci pe cineva (în afară de Săpunaru).

Nu sunt vreun expert în fotbal, dar cred că dintr-o echipă de succes nu trebuie să lipsească trei lucruri: un vârf adevărat, care să ştie s-o bage-n poartă, o extremă vitezistă, capabilă să facă un dribling şi să furnizeze centrări de calitate, şi un conducător de joc. Nu avem nimic din toate astea.

Moraru a declarat după meci: „Concluzia este că nu merită să investeşti în fotbal. Asta a zis-o şi domnul Masonne. Atît am de spus, mulţumesc”. Patroane, eu zic în felul următor: nu merită să investeşti în fotbal DACĂ NU O FACI CU CAP. Atât am de spus, mulţumesc.

Concluzia e că nu trebuie să ne resemnăm încă, deşi norii de deasupra Giuleştiului sunt din ce în ce mai negri, iar, pe lângă faptul că nu jucăm nimic, campionatul e plin de blaturi (să vedeţi ce o să-şi „revină” Dinamo miraculos în meciul de sâmbătă). 5 puncte se pot recupera, nu e o diferenţă înspăimântătoare. Înspăimântător este, însă, jocul echipei. De fapt, pe mine nu retrogradarea mă sperie, ci eventuala dispariţie a Rapidului, în cazul în care nu reuşim să ne menţinem. Nu contează în ce ligă suntem, eu voi veni cu aceeaşi bucurie la stadion, aşa cum am făcut-o şi în sezonul trecut. Dar, dacă nu vom mai fi, nu voi mai avea unde să vin, şi asta e cel mai trist.

Cu dinamo nu ştiu dacă e ultima şansă, dar e printre ultimele. Obligatoriu victorie. Dacă avem cu cine.

Un comentariu

Din categoria Uncategorized

Un răspuns la „N-ai cu cine, nu mai ai când

  1. alex pirtoaca

    Moraru spunea ca are un plan B si daca retrogradam dar acum zice ca nu se merita sa investesti in fotbal?
    Intradevar, nu ai cu cine, acesti jucatori ramaneau prin Spania, Olanda, liga a doua engleza si tot asa daca erau buni. Or fi avut odata talent dar cand cauti bataia ca si Oriol…inseamma ca de aia esti aici in mizeria din fotbalul romanesc, in care echipa de pe locul 2 nu joaca nimic.
    Benson…caraghios, fundasii…tin mingea 10 secunde si paseaza acolo unde stia tot stadionul ca va pasa de acum 10 secunde, pasa de 5 m.

Lasă un răspuns

